Tehran Eram Grand Hotel

مجموعه رفاهی و تفریحی هتل بزرگ ارم موقوفه و وابسته به سازمان اوقاف و امور خیریه کشور می باشد،بخش عمده عواید حاصله از درآمدهای مجموعه صرف نگهداری و تحصیل ایتام و امور خیریه می گردد.این مجموعه با مساحتی بالغ بر 7 هکتار در شمال شهر تهران و در منطقه خوش آب و هوای تپه های عباس آباد و همجوار با مجموعه های فرهنگی عظیمی از قبیل کتابخانه ملی، باغ موزه دفاع مقدس، گنبد مینا، و پل طبیعت واقع شده است.از ویژگی های این هتل موقعیت ساختمان اصلی با چشم انداز زیبا از کوه های شمال تهران است که در مرکز فضای سبز همراه با آبنماها و آبشارهای متعدد و طراحی پیاده راه جهت پیاده روی در فضای دنج و دلپذیر تداعی کننده باغ ایرانی در اذهان میهمانان گرامی است.ویژگی دیگر و مهم هتل ارم استقرار در محل تقاطع 3 بزرگراه اصلی شهر تهران، بزرگراه شهید حقانی و شهید همت و آیت الله مدرس می باشد. این موقعیت نقش اساسی در سهولت دسترسی به فرودگاه ها، ایستگاه های مترو و مراکز فرهنگی و اقتصادی را دارد.

شامل 72 باب اتاق، سوئیت و اتاق vip  مجهز به لوازم لوکس و مجلل با بهره مندی از تراس بزرگ با چشم اندازه گسترده، صندوق امانات شخصی، تلویزیون،  کانال های ماهواره ایی، اینترنت پر سرعت رایگان، تلفن، مبلمان، مینی بار، خدمات 24 ساعته خانه داری و روم سرویس می باشد.

شامل رستوران بام مهتاب با ظرفیت 120 نفر با چشم انداز زیبا و سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، – رستوران سنتی طهران کلاس، در فضای باز، وآلاچیق شیشه ایی (VIP) با سرو انواع غذاهای سنتی – چایخانه زوفا با فضایی دلنشین و طرحی زیبا و سرو انواع نوشیدنی ها و غذاهای سنتی.

کافی شاپ با ظرفیت60 نفر با امکان پذیرائی در فضای باز.

تالار بام مهتاب با نمای شیشه ای و چشم انداز کوه های شمال تهران و نمای وسیعی از تهران، طراحی مدرن و نورپردازی ویژه.

تالار فیروزه: با دارا بودن اتاق عقد و امکانات بروز جهت برپایی مراسم عروسی با ظرفیت450 نفر.

سالن همایش های بین المللی هتل بزرگ ارم با ظرفیت 500 نفر با استفاده از جدیدترین تکنولوژی روز آماده ارائه خدمات می باشد.

سالن همایش و کنفرانس نگین با ظرفیت180 نفر.

شامل دو مجموعه مجزای ویژه بانوان و آقایان با کلیه امکانات استخر، سونابخار وخشک،جکوزی گرد و تخت وجکوزی vip در فضای باز ویژه آقایان.

سالن بدنسازی، کافی شاپ، پزشک مقیم ویژه مجموعه ورزشی بانوان.

سالن صبحانه مجزا از رستوران ها

آتلیه عکاسی و فیلمبرداری

گل فروشی وگل آرایی

گالری عقد

پارکینگ با ظرفیت600 خودرو

کارواش جهت سرویس دهی به خودروهای میهمانان و مراجعین به مجموعه.