هتل ارم سال 1370  در تهران بنا شده است و آخرین بازسازی آن در سال 1394 بوده است.

 این هتل با امکانات مدرن و با ارائه ی خدمات مورد نیاز ، در اختیار مهمانان قرار گرفته است. مزایای هتل چهار ستاره ارم تهران امکانات رفاهی مجهز و پرسنل مجرب آن می‌باشد.

هتل چهار ستاره بزرگ ارم در بهترین نقطه تهران واقع در تپه‌های عباس آباد نزدیک به کتابخانه ملی، باغ موزه دفاع مقدس، گنبد مقدس و پل طبیعت قرار گرفته است.

این هتل شامل 72  اتاق و سوئیت که با امکانات زیبا و لوکسی مجهز شده است و تحت نظارت سازمان اوقاف و امور خیریه کشور است.

 بخش اصلی درآمد این مجموعه صرف نگهداری و تحصیل ایتام و امور خیریه می‌شود. قدم زدن و پیاده‌روی در فضای زیبا و دلنواز این هتل، احساس خوب و مطلوبی به مهمانان باغ بزرگ هتل ارم می‌دهد.

این هتل در تقاطع 3 بزرگراه اصلی شهر تهران، بزرگراه شهید حقانی، شهید همت و آیت الله مدرس قرار دارد. لوکیشن این هتل بینظیر در دسترسی آسان مسافران به کلیه نقاط شهر، فرودگاه‌ها، ایستگاه‌های مترو و مراکز فرهنگی، اقتصادی، تفریحی و تجاری نقش مهمی دارد.

رستوران بام مهتاب با ظرفیت 120 نفر با منظره‌ای بسیار زیبا و جذاب و با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی آماده پذیرایی از مهمانان گرامی می باشد.

 رستوران سنتی آن در فضای باز با سرو انواع غذای سنتی، چایخانه آن با فضایی دلنشین و زیبا همچنین کافی شاپ با ظرفیت 60 نفر، تالار فیروزه با ظرفیت 450 نفر، سالن همایش‌های بین المللی هتل بزرگ ارم با ظرفیت 500 نفر، سالن همایش و کنفرانس نگین هتل بزرگ ارم با ظرفیت 180 نفر، استخر، سونا بخار و خشک، جکوزی و سالن بدنسازی، آتلیه عکاسی و فیلم‌برداری، سالن صبحانه ، گل‌فروشی و گل آرایی، گالری عقد، با داشتن پارکینگ با ظرفیت 600 خودرو و کارواش منحصر به فرد بوده، از امکانات و قابلیت‌های اساسی و مورد توجه این هتل است که نقش بسزایی در جلب مسافران برای اقامت و استفاده از امکانات این هتل را داشته است.

مجموعه فرهنگی ورزشی هتل بزرگ ارم با امکانات ویژه از جمله وسائل ورزشی متعدد آماده پذیرایی و خدمت به مردم شهر تهران و مسافران مقیم در هتل می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *